יום ראשון, 10 באפריל 2011

הוא מין בטוח באמת בטוח?

הם הלכו ימים כאשר אנשים יכלו שותפים מרובים ללא שימוש בקונדום, ושאר מנהגי מין בטוח.
מין בטוח הוא על כל שמירה על עצמך, ואת השותף שלך, מוגנים מפני סיבוכים של הריונות לא רצויים וכן מחלות המועברות במגע מיני.
אף כי התפיסה של מין בטוח נראה די קל להבין, יותר ויותר אנשים - צעירים בפרט - נראה חסר טעם, או חסר מושג איך לבצע מין בטוח. ואיך בדיוק בטוחה ואמינה היא כי הקונדום כשזה מגיע ישר את זה? קונדום לא יכול להבטיח 100% הגנה מפני איידס או הריון.
עבור הגברים בעיה מסוימת אחרת, עם תרגול מין בטוח הוא לזכור לקחת את הזמן ...
(א) יש קונדום מוכן(ב) יודעים איך להשתמש בו כהלכה,(ג) לקחת את הזמן כדי לשים אותו על.
חשוב לחנך את הצעירים של היום בשימוש הנכון של קונדומים, כך שהם מבינים מתי ואיך להשתמש בהם. אין טעם כדי שיהיה קונדום מוכן אם בן הזוג לא הולך לקחת זמן כדי לאכוף את השימוש בו. במובן המעשי מאוד, עם זאת, למרות קונדום שחוקה בדרך כלל במהלך משגל הטרוסקסואלי ידי השותף הגברי (ובדרך כלל על ידי שני שותפים אחד הומוסקסואל), את האחריות ראויה-IQ הקונדום הוא מובל על ידי שני בני הזוג.
למרבה המזל, ישנם מוצרים יותר ויותר המופיעים בשוק כדי לעזור לאנשים לתכנן את מין בטוח לתרגל שיטה זו של יחסי אחראי. מאז הן את הגלולה למניעת הריון לבין קונדום הם לא 100% יעיל, המשלב את השימוש של שניהם יחד יגדיל את הסיכויים שלכם להישאר בטוח.
זה גם חשוב להיות מודעים להיסטוריה המינית של בן הזוג, וגם לבקש "אישור רפואי" לפני העוסקים במערכת יחסים חדשה. זה חשוב במיוחד עבור אלו במערכות יחסים פוליגמיות (יותר מאחד השותף המיני בכל פעם), כי "שרשרת" של יחסי מין לא מוגנים יכול להתחיל עם כל שותף ו התפשטה במהירות דרך קבוצה בריאה בעבר.
הדרך היחידה שיש הולך להיות הריונות לא רצויים פחות, והעברת פחות STD של היא אם כל האנשים הפעילים מינית - ולגדולים - מתחנכים המושגים של מין בטוח מה זה אומר עליהם. בפרט, בחלקים של המדינה שבה הגישה למידע זה מאתגר יותר (כגון כמה שכונות מצוקה), זה חיוני כי הקהילות צעד אחד קדימה ומספקים זה חינוך.
גברים צעירים, בפרט, צריך להבין את ההשלכות והסיכונים של סקס לא מוגן ומה זה יכול להיות לחייהם כאשר הם הריון לא רצוי או לגלות כי יש להם STD. מין בטוח מתחיל עם השכלה וידע, איש אשר כל העשרה הצעיר יכול לעשות בלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה